11 Aralık 2015 Cuma

ÜNİVERSİTE SANA KAPAK ATTI !

     
 

 Seninde sürekli duyduğun ''Üniversiteye kapak at gerisi kolay... '' lafları var tabi.
 Hah işte o lafların farklı versiyonları hayatın boyunca seninle birlikte mesken tutar bunu bil.
 Hadi kazandın.. Hoop sana atılan kapağın neresinden yakalarsan. Dur şimdi liseden sonra birde uzattıysan arayı vasıfsız eleman gibi gezerken ortalıkta birden kıdem atlamış havalarına girdin sen :) Hemen vazifelerini yerine getir.

  1.ADIM: Tüm sosyal ağlarda kazandığın okulu bilgilerine bi ekle. Yetmez ! Paylaşımlar yap kazandığın okulla ilgili ki forsun olsun demi. O tırt bölümün ne önemi var sen kazandın sen kazandın sen SEN ! Tabi ardından gelsin yorumlar akrabalardan halasının guzusu dayısının yeğeni agucubugucu yorumları , sen egonu tatmin ettin milletinde sayfasının içine ettiniz kazananlar olarak.
Hemen bide paylaşımlar yap kazandığın bölümle okulla vs. Millet olarak gururumuzsunya sok gözümüze...
                                                                               



2.ADIM:Tercih dönemi boyunca Google görsellerden aratıp ezbere bildiğin okulların fotoğraflarından  birinin artık resmi öğrencisisin.
Evet, şimdi sosyal ağlardan kazandığın okulla ve bölümle alakalı tüm gruplara  sayfalara katıl ki ben Geldim DE! Bir gecede tüm yorumları oku yut, olumsuzlara aldanma aman bee de geç şimdilik. Gidince öyle bi aldanacaksın ki içindeki '' Aldırma gönül aldırmaaa '' sesine bi tane çarpma gelecek ki içinden artık sussun.



3.ADIM: Birazda sinirini bozan muhabbetlere gelelim dimi. Bu muhabbetlere herkes dahil olabilir çevrendeki  aklına kim geliyorsa akrabaların halay başı olmak üzere ; eşin, dostun, arkadaşların, duraktaki amca, sağlık ocağındaki teyze, annenin ilk defa gördüğün arkadaşları, bayramda el öpmeye diye gittiğin herkes ama herkes.. Yeter ki senin üniversite çağında olduğunu bilsin.
Konu hakkında fikri olsun olmasın mutlaka söyleyecek birşeyi vardır.
- ee sen hangi okulu kazandın ?
-çok küçük yer diyolar oraya doğru düzgün cafe bile yokmuş yiaaa..
- ne olcan bitirince ? ( en klişe olanı ve verilecek cevabın bir türlü soran kişiyi tatmin etmediği sorudur.)
-öğretmenlik tutmadı mı ? ( tuttu da gitmiyom napcan ? senin için tek bölüm öğretmenlik diye ben o bölümü okumaya mahkummuyum be teyze.
           ...............
           ...............
 Sevgili okur bu diyologların birçoğunu sen yaşadın yada yaşayacaksın zaten. Ben iç sesimin birazını dile döktüm, sen de bu satırları okuyorsan bana kulak verdin. Kazandıysan üniversiteyi tebrikler ÜNİVERSİTE SANA KAFA ATTI ! ;))
Bi hayırlı olsunda benden sana  ha bide gözlerine teşekkür olsun :) 
Bu yazımda sanada hitap ettiysem ya da hoşuna gittiyse birde yorum iliştirirsen alta mutluluğum olur..
Takipte kal yeni yazılar gelecek ;)


DİPNOT:Üni de kızlar yada erkekler seni beklemiyor.Sen arama o sana zaten gelecektir ;)
                Hey sana sesleniyorum şimdi tüm olumsuzluklara  kulağını tıka! Okuduğun şehri
                bölümü bir kenara bırak, 4 seneni güzelleştirecek ve eğlendircek sen ve seçeceğin hep  yanında olacak arkadaşların.. Hadi tadını çıkar..
        
              










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder